© Foto: Brandweer Koudekerke

KOUDEKERKE – Vanmiddag is de brandweer van Koudekerke uitgerukt voor een melding van een woningbrand in Koudekerke. De rook van een barbecue bleek uiteindelijk de oorzaak te zijn.

Omstreeks 12.00 uur werd de brandweer met meerdere voertuigen opgeroepen voor een melding van een woningbrand in de Tramstraat in Koudekerke. De brandweer van Koudekerke was als eerste ter plekke en concludeerde dat het ging om een rokende barbecue. Deze stond op het dak tussen twee woningen in.

Omdat het raam van een van de woningen openstond, waaide de rook de woning in. De brandweer heeft de barbecue beneden neergezet en de woning gecontroleerd. Of er schade is ontstaan, is niet bekend.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Schrijf hier uw bericht!
Schrijf uw naam hier