Brand in binnenstad vermoedelijk ontstaan bij ventilator

© Foto: Cornelis van der Jagt / 112 Vlissingen & Souburg

VLISSINGEN – De brand die rond de middag uitbrak in het centrum van Vlissingen is vermoedelijk ontstaan doordat een ventilator vlam vatte.

De brand woedde in de Sarazijnstraat, boven de keuken van restaurant Parkfront aan het Bellamypark, zo meldt een serveerster van het restaurant. Zij sloot het terras af en mocht niet naar binnen. Volgens een hulpverlener zou een ventilator vlam hebben gevat. Het vuur was snel onder controle en sloeg niet uit. De rook was niettemin tot in de verre omtrek zichtbaar. Tegen half een rolde de brandweer de slangen op.

Het pand aan de Sarazijnstraat 15 staat op de lijst van rijksmonumenten en heeft een woonfunctie. Niemand raakte gewond.

Zie ook:

Brand op twee etages van pand in Sarazijnstraat Vlissingen (8 augustus 2016)

Vorig artikelBrand op twee etages van pand in Sarazijnstraat Vlissingen
Volgend artikelKeuken uitgebrand van woning in Ribesstraat
Ik schrijf al geruime tijd nieuwsartikelen over 112, hulpverlening en veiligheid voor 112Vlissingen-Souburg.nl. Ik heb ruime ervaring bij landelijke en buitenlandse media (print, radio, televisie).

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Schrijf hier uw bericht!
Schrijf uw naam hier